ČEZETA SKŮTR TISK

ČEZETA VÝVOJ VÝROBA
ČEZETA 505 RIKŠA
PAPAsPROPAGACE
PAPAsTECHNA
MANET TATRAN SKŮTR
SKŮTR PŘÍSLUŠENSTVÍ
SCOOTERs SIDECARs
SIDECARs
MOTOVOZÍKY
STRÁNKY SKŮTRU ČEZETA,PAPASŮ,SIDECARŮ
      A VŠECH TŘÍKOLOVÝCH VEHICLŮ
                          50-60 LET
DOMÁCÍ KONSTRUKCE

MOTOTŘÍKOLKY
  3WHEELERS
MINIVOZÍKY
MICROCARS
      SKŮTRY
    SCOOTERS
 
 
reportáže  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  
PODKONICE
Jako každý rok jsme v létě 2004 vyrazili na papasech,tentokrát na Slovensko.Jízda vedla Oravou,
kde jsme v Čadci měli drobné potíže s místní polis ohledně přilbiček.Platí tam stará fed.vyhláška.
U nás je papas zařazen tuším do kategorie B2,tj.řidičák na auto od 17 dle objemu
a tříkolka je limitována objemem resp.vahou.Jelikož je papas otypován jako nákladní tříkolka,
ne motocykl přilbu nosím jak chci.Ale možná již nastali změny!?
Na základě slovenské vyhlášky chtěli po tisiackorunačku,což jsme si nemohli dovolit ohledně
vysoké spotřeby papasů a možným investicím.
Odmítli jsme,načež vyhrožovali deportací.
Policistů přibývalo.
Tohoto reje si všimli v protější knajpě místní ranní kaliči,
kteří nás začali mocně podporovat.
Publikum zabodovalo,vše se nakonec vyřešilo složenkou.
Jinak bych rád dodal,že přes velký počet policistů na Slovensku
byli další zcela v pohodě.
Jízda pokračovala kolem Tater,kde jsme dovolili v noci přespat vedle papasů na zemi.
Ráno kdosi do mě kopal.Nademnou stála smečka ochranárou.
V Tatrách že platí zákaz kempování.
Nekempujem,ale nocujem na zemi.
Tisiackorunačku/každý samozřejmě/.
Nasrat.
Chodte do riti čehuni.
Po této krátké konverzaci,sebrali svoje off-roady a jeli tam sami.
Pokračovali jsme směrem na Banskou B.
Chtěli jsme si zkrátit cestu přes nějaký kopec,tak jsme se optali místního jak na to.
Hoši to asi neprojedete,taktraktor nebo crosca.
To známe,pohodička.
Po dvouhodinovém úsilí na třech kilometrech,překonání mnoha balvanů,koryt i stromů
jsme dojeli vinou špatné navigace na to samé místo.
Pokud Slovák tvrdí,že neprojedete berte ho vážně.
Po pár kilometrech nás další místní poslal do Podkonic,že tam pár takýchto vehiclů majů.
Po příletu do místní hospody nás vrchní posadil na zahrádku s tvrzením,že o tretie to tuna bude trkatˇ.
Skutečně třetí byla průlomová.
Tříkolače se tam začali míhat jako na Dálném východě.
Zběsile jsme vyběhli a začal odchyt.
Za hodinu 13kusů !!  
Viděli jsme jich ještě dost po kůlnách.
Údajně je jich ve vsi kolem 50!! Kdysi snad 80.
900 obyvatel:50=18 lidí na jednoho!!
Co na to Indové?
Tříkolače používají pouze pro hospodářské práce.
Lebo konˇžere aj kedˇnemaká.
Místní papamechanik se stará o perfektní motorický stav těchto božích vozidel.
Pro kopcovitý kraj jsou některé zpřevodovány,ev.vybaveny motorem 250cm.
Tlapka si dal závod do vrchu.Nahoru prohrál,ale dolů dohnal a předehnal.
Soupeř po pozdním dojetí na něj vyjel,že išol iba po dvoch kolesách.Jak je vidět umějí to taky.


Při cestě zpět jsme u Napajedel narazili na 501/57.
S Tlapiho smlouvačských uměním a mém lobingu si Tlapka udělal radost a prase+pařeza za 3000kč
koupil,vyvolávající cena 8000kč.
Přes mé výtky prase naložil na papase a vyrazili jsme.Co je doma to se počítá.
Při mizerné stabilitě takto ujel 230km,celkem jsem za den udělali 350km.

Rada na závěr....
Při rozdělavání ohně pomocí hořlavých látek,mějte vždy kanystr/nejlépe uzavřený/dostatečně daleko!!
Může se převrhnout a zněkolikanásobit účinnost podpalovače.
První papas v Podkonicích,prohlašovala hrdě majitelka.
                           Jeden syn dostane barák,druhý rikšu.


TOPlist